Programın açılışında konuşan GAÜN El-Bab İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim Arslan, mezunların zorlu bir eğitim sürecini başarıyla tamamladığını belirterek, elde ettikleri kazanımların meslek hayatlarında kendilerine önemli katkılar sağlayacağını ifade etti. Arslan, mezunlara yaşam boyu öğrenmeyi sürdürmeleri tavsiyesinde bulunarak, bundan sonraki yaşamlarında başarılar diledi.
Fakülte birincisi Muhammed Elmustu da mezunlar adına yaptığı konuşmada, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan akademisyenlere ve ailelerine teşekkür etti. Elmustu, Gaziantep Üniversitesinde edindikleri bilgi ve deneyimleri toplum yararına kullanmak için gayret göstereceklerini söyledi.
Törene Türkiye Cumhuriyeti Halep Başkonsolos Yardımcısı Serhat Saitoğlu, El-Bab Mıntıka Müdürü Dr. Hüseyin Elşihabi, Halep Eğitim Sorumlusu Abdulkerim Barakat, Halep Üniversitesi Ekonomi Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdulaziz Düğeym, El-Bab Yunus Emre Enstitüsü Müdürü Aziz Çetin ile kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları takdim edildi. Tören, mezuniyet kepi atılması ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.





